Monday, February 24, 2014

1001 Khasiat Radiance Signature

Assalamualaikum.

Lepas bantal, Radiance Signature. Dah macam kedai rojak dah belog ni.. hehehee, takpela, pembaca boleh dapat 1001 barang dalam belog ni 2 3 bulan lagi...hahahahaha
Akan datang, akan datang... ^_^

Okay, ni info pasal Radiance Signature. Sesuai sangat dengan korang yang nak putih dan gebu di samping khasiat kesihatan yang lain.

Kecantikan :
- Mencerah dan menggebukan kulit seluruh badan
- Memberikan kulit yang cantik dan sihat
- Menjadikan kulit glowing secara semulajadi
- Mengecut dan menghilangkan jerawat
- Menghilangkan kulit kusam dan tidak bermaya
- Menghilangkan jeragat
- Menghilangkan sel kulit mati
- Mengecilkan pori-pori
- Meningkatkan kandungan kolagen dalam badan

Kesihatan :
- Menstabilkan tekanan darah
- Menstabilkan hormon lelaki dan wanita
- Merawat ekzema
- Merawat resdung
- Merawat rambut gugur dan tidak bermaya
- Melawaskan pembuangan
- Merawat keputihan pada alat sulit wanita
- Bertindak sebagai anti-body
- Memberikan tenaga serta merta
- Merawat dan mencuci buah pinggang
- Meningkatkan daya ingatan

Bentuk Badan Yang Ideal :
- Mengawal berat badan
- Membuang toksin dalam badan
- Memberikan rasa kenyang
- Meningkatkan kadar metabolisma badan

Duta dan pengguna Radiance Signature. Alhamdulillah makin cantik dan berseri orangnya.

Cara Pemakanan :
- Hanya koyak hujung sachet dan minum
- 1 sachet di waktu malam sebelum tidur

Kesan Terbaik :
- 1 sachet waktu pagi sebelum sarapan
- 1 sachet waktu malam sebelum tidur

==========================
HARGA PROMOSI DAH TAMAT
==========================

Harga Semenanjung Malaysia :

1 kotak = RM 180
2 kotak = RM 350
3 kotak = RM 520

Harga Sabah Sarawak :

1 kotak = RM 190
2 kotak = RM 370
3 kotak = RM 550

Nota : Saya adalah pengedar sah Radiance Signature.
Member ID : RSA0018 (Ain)

Untuk mengelakkan anda membeli produk palsu, pastikan penjual anda mempunyai Member ID ye. Senarai pengedar sah boleh semak di link ini :

Sekian. Selamat Mencantikkan diri anda. Jom cantik dalaman dan luaran!

3 comments:

  1. yang penting produk yang asli dan selamat dari segi kesihatan kannn???

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe betul3. Nak cantik mcm mna pun kesihatan harus diutamakan.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cheeky Quotes