Monday, February 24, 2014

Bantal Nama Yang Gebu =)

Assalamualaikum.

Macam biasa la, kalau tuannya tak puji siapa lagi nak puji kannn....hehehehehehe. Alhamdulillah, bantal-bantal ni dah lama siap dan dah selamat dipos ke tangan penempah masing-masing. Tangan ni je malas nak update belog beliau, lalu tergendalalah perkembangan terkini hasil dari beliau. Ecewahhhh.. ^_^

Jom tengok ada 3 bijik bantal saya update sekaligus, boleh cuci mata yer. Tiga-tiga ni siap pada awal bulan 1 haritu, sebulan lebih baru nak tunjuk, bagus kan?? hahaha

Bantal Nick Uqasyah
Saiz : L 17 inci x 11 inci
Material : Flannel + Felt
Tempahan dari Petaling Jaya, Selangor

bantal
Bantal Qistina
Saiz : M 11 inci x 8.5 inci
Material : Soft cotton + Felt
Tempahan dari Kuala Lumpur

bantal
Bantal Juliaha
Saiz : A 20 inci x 10 inci
Material : Soft cotton + Felt
Tempahan dari Temerloh, Pahang

Untuk tempahan bantal boleh rujuk di sini ------> Tempahan

Lime Like Shop  

Sekian ^_^


4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cheeky Quotes