Tuesday, October 22, 2013

Keychain Order - Sabah

Assalamualaikum.

Dalam minggu lepas dapat tempahan keyhain dari Sabah, akhirnya siap jugak dan bolehlah tayang gambar kat sini..hahaha. Tempahan 3 pcs keychain, 2 keychain logo blogger, dan 1 keychain kereta. Jom tengok, mana tahu ada yang berkenan, masuk la order...hehehe. Nak masuk bulk order minima 20 pcs ye dan boleh dapat harga diskaun... 

2 keychain blogger
1 keychain kereta

hahah, saje je kan letak banyak-banyak gambar. Taktik nak promosi produk, al-maklumlah berniaga kecil-kecilan je =)

Hasil dari Lime Like Shop & Angin Sepoi Sepoi


Ini sahaja untuk kali ni....jojojommmm, siapkan senarai tempahan bantal yang sedang menunggu. Sesiapa nak masuk order boleh baca di sini -------> Tempahan

Sekian.

4 comments:

  1. hehe, mekasih..sy buat sebaik mungkin utk customer.. =)

    ReplyDelete
  2. cute sangat... BW pernah gak buat felt keychain comel-comel gini, suka-suka je la. tapi letih la sehari ada masa buat 2 pcs je

    ReplyDelete
  3. mekasih..ha'a mula2 penat skit, tp minat punya psal, teruskan jgk =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cheeky Quotes